Instagram

Cum mi s-a dat ocazia, mi-am făcut un cont pe Instagram. Voiam să fac asta de mult, dar cum pe Instagram se poate face cont doar de pe telefon și nu aveam un telefon așa de performant, a trebuit să aștept puțin. Nu e cine știe ce, dar mă bucur că am un loc unde să pun puținele fotografii pe care le fac și cu ocazia asta să mai și experimentez. Din păcate nu fotografiez foarte des sau fotografiile nu arată așa cum mi-ar fi plăcut, dar măcar e un început.

Fotografiile le fac pentru mine, ca un fel de hobby menit să-mi dea senzația că fac ceva productiv. Și așa de prea multe ori sar peste lucrurile care m-ar face să mă simt mai bine cu mine însămi și pierd prea multă vreme jucând diverse jocuri sau stând inutil de mult pe site-uri care nu mă provoacă în niciun fel să fac ceva. 

Postez și câteva fotografii, printre cele mai recente. Mai multe sunt aici


No comments :

Post a Comment