Origami Christmas Tree


Nu sunt fana brazilor de Crăciun. Nu vreau să particip la tăierea vreunui brad și nu vreau să stau să scot fiecare ac în parte din covor. Sunt și o persoană destul (poate prea) comodă și de multe ori aș prefera un brad artificial pe care să îl pot scoate dintr-un dulap și să îl bag înapoi cu tot cu globuri și beteală. Și doar puțină esență de brad ar fi mai mult decât perfectă.

Așadar, am făcut un brad origami. Da, mi-a luat destul de mult timp, la un moment dat îmi pierdusem răbdarea, dar după ce am terminat am fost, și încă sunt, foarte mulțumită de el. Am făcut și câteva cadouașe să pun sub el. Și astea mi-au dat ceva bătaie de cap pentru că nu îmi mai aminteam varianta pe care o învățasem acum câțiva ani și a trebuit să o caut pe net. 

Am urmat instrucțiunile de pe Origami Club. Modelele sunt foarte frumoase și majoritatea sunt relativ ușoare, așa că recomand site-ul cu căldură. 

No comments :

Post a Comment