Bloggin' at its finest

Venetian masks 7 by flemmens on dA
Din seria Bloggin'and Bloggin' și Bloggin' again, iarăși am o neplăcere legată de aceată platformă. Din fericire, de data asta există și o rezolvare. 

Nu știu dacă am mai scris despre asta sau doar am avut intenția de a o face, dar nu primesc feed în tabloul de bord de la unele bloguri. Asta se întâmpla de deja vreo jumate de an. Periodic mai intru pe acele bloguri de la care nu primesc feed să mai citesc câte ceva. Am făcut asta și acum ceva timp, doar că atunci când am dat click pe acele bloguri am dat de pagina care ne anunță că blogul nu mai există. Păi cum? 

Am intrat pe alte bloguri (îmi place mult rețeaua asta) pentru a verifica dacă într-adevăr blogurile acelea nu mai există, dar există. Am mai verificat o dată din tabloul de bord și din nou, blog inexistent. La unele bloguri este adăugat /feeds/posts/default în link și nu este afișată pagina. Dar încă ceva, problema există la personale care la un moment dat și-au schimbat adresa, lucru pe care l-am făcut și eu, așa că nu știu câte din persoanele care îmi urmăresc blogul mai primesc feed. De asemena, înainte de /feeds/posts/default, este url-ul anterior.

Mă bucur că am putut să rezolv ușor problema. Am intrat pe blogurile de la care nu primeam feed de pe alte bloguri care le urmăresc, am dat unfollow și apoi le-am adăugat din nou la follow, direct de pe blog sau din tabloul de bord scriind linkul. Acum primesc feed de la toată lumea. 

Dacă experimentați aceeași problemă, încercați să dați unfollow și apoi follow din nou. S-ar putea să fie nevoie să faceți asta de vreo două-trei ori ca să priceapă Blogger că ați adăugat un blog existent cu o adresă nouă. 

No comments :

Post a Comment