Confession of Murder


Titlu original: 내가 살인범이다 (Naega Salinbeomida)
Titlu în engleză: Confession of Murder / I'm A Killer (literal) 
Director: Jung Byoung-Gil 
Data lansării: Noiembrie 2012
Durata: 119 min. 
Gen: suspans, thriller

Nu de foarte mult am descoperit filmele coreene. Deja faimoasele mini serii nu s-au prins de mine, dar când vine vorba de filme lucrurile se schimbă. 

Acum câteva zile am urmărit Confession of Murder. M-am făcut cât mai comodă, mi-am asigurat sunetul, am stins lumina și m-am pregătit sufletește. Problema cu filmul acesta este că oricât aș fi încercat să mă pregătesc, nu aș fi reușit să o fac 100% ca lumea. Ei bine, nu am făcut-o nici măcar 30%. 

Filmul mi-a fost recomandat de o foarte bună prietenă și nu am citit review-uri și nu am văzut trailer-ul înainte. Nu mi-am făcut nici idei legate de poveste, așa că am fost ca la un fel de blind date. (nu știu de ce am folosit comparația asta)

În mare, Confession of Murder este un thriller despre crimă. Un personaj care a șocat Coreea cu crimele sale violente scapă de poliție și este căutat ani la rând fără nici măcar un indiciu despre cine ar putea fi sau unde s-ar putea afla. Poliția redeschide ancheta când este lansată bibliografia acestui criminal cu toate detaliile sângeroase ale crimelor. 

Încă din primele minute ale filmului mi-am făcut o idee destul de puternică asupra a ceea ce urmează, dar nu am fost nici măcar pe aproape. Suspansul este prezent de la început până la sfârșit, iar plot twist-urile sunt pur și simplu mind blowing. Când am crezut că înțeleg într-un final ce se întâmplă, după prima jumătate a filmului am avut parte de o surpriză. Pe prima am anticipat-o, dar a doua m-a lăsat fără cuvinte.

Expresivitatea actorilor m-a ținut lipită de ecran. Trebuie să recunosc că îmi plac foarte mult actorii coreeni, expresivitatea și dinamica lor nu eșuează să mă captiveze. La un moment dat nici nu cred că mai respiram la cât de prinsă eram în acțiune. Să nu mai zic de reacțiile diverse pe care le-am avut de la râs amuzat sau isteric până la limbaj licențios. 

Filmul este acum printre preferatele mele. Primește 10/10 de la mine și îl recomand fanilor, dar nu numai. L-aș urmări din nou fără să ezit. 


Trailer

2 comments :

  1. Hi <3

    Chiar aveam nevoie de o recomandare a unui film ! Coreeni sunt printre preferatii mei si pot spune ca ei stiu sa faca filme! Nu stiu, dar la mine ei chiar au lipici... <3

    Se pare ca in seara asta voi fi ocupata cu vizionarea unui nou film!

    Kisses and hugs! :* <3

    ReplyDelete
  2. Hiiiii! <3

    Vizionare plăcută! Sper să îți placă filmul. Are de toate. :D

    Kisses and huuugs! :*

    ReplyDelete