"Vizita anuala"

Pe blog adica.

Am tot cautat o aplicatie care sa-mi permita sa postez pe blog, dar cea oficiala este de pomina, iar altele doua pe care le-am incercat m-au dezamagit. Sper ca asta pe care o folosesc acum sa functioneze bine, desi nu am toate optiunile din browser (care nu vrea sa stea deschis sa scriu si eu macar un titlu). Oh, nu am nici diacritice pentru ca singurul keyboard care nu are lag nu are nici limba romana printre optiuni. Nu-i nimic, se poate si asa.

Am vazut multe postari noi si titluri interesante pe blogurile pe care le urmaresc si abia astept sa trec pe la toate. Avand in vedere ca sunt multe, probabil nu voi reusi sa le citesc pe toate azi, dar nu-i nimic, imi ramane lectura si pentru zilele urmatoare.

Postul asta e numai un "check in", nu am nimic interesant de zis. Si oricum vreau sa recuperez ce am pierdut din cauza lipsei de internet. Da, am ramas fara internet din nou, o perioada destul de lunga.

Sper ca ati inceput primavara asta fericiti si mai sper ca vremea pe unde sunteti este la fel de placuta ca si aici.



P.S.: Aplicatia m-a ajutat doar cat am scris postarea pentru ca aparent nu conteaza pe ce blog selectez eu sa posteze, ea posteaza unde vrea.

No comments :

Post a Comment