Junjou Romantica 3

Vești bune pentru fanii shounen-ai! Anime-ul Junjou Romantica va reveni cu un al treilea sezon. Din păcate nu găsesc data exactă a lansării, dar animeul va fi lansat în luna iulie a acestui an. După două sezoane pe care le-am devorat pur și simplu de mai multe ori, mă întreb ce vor mai face personajele mele favorite din Junjou Romantica acum.

Pentru cine nu știe deja, Junjou Romantica este original o manga scrisă de Shungiku Nakamura. Sezoanele 1 și 2 ale animeului au fost lansate în anul 2008 și au avut succes atât în Japonia cât și în restul lumii. În anime se urmărește viața a trei cupluri denumite fiecare Junjou Romantica, Junjou Egoist și Junjou Terrorist

Fiecare dintre noi cred că avem un cuplu care ne place mai mult decât celelalte din această serie, pentru mine acest cuplu este Junjou Egoist și dacă la unele animeuri sunt puțin sceptică când vine vorba de sezoane noi, aici nu sunt. 

Sincer, cred că cel mai mult vreau să văd ce se întâmplă cu Junjou Terrorist pentru că în primele două sezoane lucrurile nu au evoluat prea mult la acest cuplu. Sper că mă așteaptă multe surprize plăcute. ٩(>◡<

Anunțul celui de-al treilea sezon mă face să mă întreb dacă ar trebui să mă aștept și la al treilea sezon Sekaiichi Hatsukoi. Manga este scrisă de aceeași autoare, iar primele două sezoane au fost lansate la aceeași distanță de timp între ele ca și în cazul Junjou Romantica. Vom vedea, eu una oricum sunt optimistă. (“⌒∇⌒”)

Recomand Junjou Romantica, dar și Sekaiichi Hatsukoi dacă nu le-ați vizionat deja. Și în Sekaiichi Hatsukoi se urmărește viața a trei cupluri diferite, dar deși structura celor două animeuri este asemănătoare, se face o distincție clară între ele. Enjoy them!

Junjou Romantica 3 trailer! ♪(ᴖ◡ᴖ)♪

2 comments :

  1. Wah, chiar aveam nevoie de o veste buna <3 :)) De abia astept sa apara! Mi-ai facut ziua mult mai frumoasa cu acest anunt! Deja vreau sa sar in sus! Yupi!

    Exact ca si tine vreau sa vad ce se intampla in JT , oricum am un presentiment ca nu ne va dezamagii noul sezon, deoarece primele doua au fost prea bune ca sa fie adevarate!

    Asteptarea ma omoara! :))

    Kisses and hugs! :* :* >:D< :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu abia astept noul sezon. :)) Sunt la fel de sigura ca nu va fi dezamagitor. Sau cel putin sper asta, ar fi pacat dupa doua sezoane bune sa o ia Junjou Romantica la vale.

      Kisses and hugs! >:D< :*:*:*

      Delete