sense8

Săptămâna trecută am devorat primul sezon dintr-un nou serial, sense8. Aș fi vrut să-l văd într-o singură zi, dar am avut nevoie de două. Nu-i nimic, am putut să-l savurez, și până a doua zi m-am distrat întrebându-mă ce se va întâmpla în continuare. 

Sense8 este un serial Sci-Fi lansat de Netflix care te captivează de la primele episoade dându-ți o doză bună de amuzanent, dar și de seriozitate.

Personajele, în ordine de la stânga la dreapta, Will, Riley, Wolfgang, Kala, Sun, Nomi, Capheus și Lito, au o conexiune specială. Ei sunt sensate și pot comunica, pot interacționa într-un mod aparte. Nu s-au întâlnit niciodată, dar cu toate astea se cunosc. A fi sensate presupune a putea să pătrunzi în universul unui alt sensate, să comunici cu el și să interacționezi cu obiectele din jurul lui, își pot „împrumuta” abilitățile și cunoștințele și le pot folosi ca și cum sunt ale lor.

Pe lângă partea Sci-Fi, serialul este o dramă care pune în față probleme reale. Fiecare personaj are viața lui, gândurile lui, la care ceilalți șapte au acces deplin. Practic ei sunt o singură persoană în opt corpuri diferite, în opt orașe diferite. Mi-a plăcut mult abordarea lor a acestei condiții și cum interacționează, cum se ajută fără să ezite. Mă face să mă întreb cum ar fi lumea dacă cu toții am face asta. Desigur, fără a fi sensate.

Acum cei opt trebuie să își dea seama exact cum pot sa își foloseasca abilitățile la maximum și cine este Whispers. Odată cu noile abilități, au apărut și persoane care se simt amenințate de ei. De-a lungul celor douăsprezece episoade, îi cunoaștem pe toți și îi putem urmări confruntându-se cu diferite încercări, mai mult sau mai puțin supranaturale.

Vă recomand serialul și vă asigur că nu vă veți plictisi. Dacă ați urmărit și Heroes care are la baza aproape aceeași idee, țin să menționez că sense8 este mult superior.

Aici pun și trailerul. Vizionare plăcută!

No comments :

Post a Comment