Extra Liebster Award



Cu toate că tocmai ce am scris un Liebster Award, mai vine unul. De data asta l-am preluat de la Kinga pentru că mi-au plăcut întrebarile. Fiindcă am mai postat unul, nu voi mai pune și aici cele unsprezece întrebari, doar voi raspunde. So here it goes.

Care este mijlocul de transport (pe călătorii lungi) pe care îl preferați?
Autobuzul. O perioadă călătoream des cu trenul, dar dacă aș face asta acum, aș ajunge la destinație obosită și nervoasă. Autobuzul este mult mai rapid și plăcut pentru mine. Ideal ar fi mașina, dar nu pot nici măcar visa la așa ceva acum.

Care este băutura voastră preferată, vara aceasta?
Apă și cafea.  (ᗒᗜᗕ)՛̵̖  Apa este cea mai potrivită să mă răcoresc. Îmi mai plac și sucurile naturale și pot spune că am băut destul de multe vara asta, dar tot mai multă apă am dat pe gât.

Unde ați călătorit sau plănuiți să va petreceți vacanța de vară?
În vacanța de vară nu am fost niciunde deocamdată și nici nu cred că voi putea să merg undeva. Weekendul ăsta am fugit până acasă, dar atât. Voiam să mai merg și în altă parte, dar nu mai pot. În schimb am călătorit destul în interes de serviciu. Am fost în Zalău, în Oradea, în Turda, Câmpia Turzii, ceva localitate care nu mai știu cum se numește și cam atât cred. Nu mai țin minte.

Care este modul vostru preferat de vă răsfăța? (weekend pamper, daily...)
Mă răsfaț ascultând muzică sau făcând un duș lung și cald/fierbinte. That's all.

Ce v-ați dorit să deveniți, când ați fost copii?
Prima dată cred că am vrut să fiu medic, asitentă, ceva, apoi am vrut să lucrez în poliție și dup-aia am vrut să mă înrolez în armată. Nu-s de mine niciuna dintre astea după cum mi-am dat repede seama.

McDonalds sau KFC?
Nici una. Mănânc rar fast-food, iar dintre cele două nu am nicio preferată. De obicei îmi iau mâncare japoneză sau chinezească. Mâncarea japoneză aș lua-o de oriunde atâta timp cât are gust bun, iar pentru mâncare chinezească îmi place Shanghai.  Ah, îmi mai plac și produsele de la Subway sau cele de la Salad Box, dar trec și mai rar pe acolo.

Unde anume (de pe tot globul) v-ați dori să locuiți? De ce?
Anglia sau Japonia. Nu aș putea spune și ce orașe de pe acolo aș prefara, dar în mare astea sunt. Dacă nu, atunci e Clujul fără niciun fel de ezitare.

Pentru că îmi plac și pentru că, deși știu că niciunde nu ajungi și totul merge perfect, acolo oamenii sunt diferiți. Din cauza așezării geografice, din cauza backgroundului cultural și câte altele. Sunt locuri în care cred că m-aș putea acomoda și mi-ar fi bine.

Preferați canicula, sau frigul? 
Frigul! Din motive simple: dacă este să aleg între a se lipi hainele de mine și între a sta confortabil în pat, sub pătură, aleg pătura. Totodată nici nu ar trebui să stau să mă uit în dulap întrebându-mă ce să mai port azi pentru că jumătate de haine îmi sunt la uscat, și cealaltă jumătate este formată din haine care trebuie spălate și haine pe care nu știu de ce le mai țin în dulap pentru că nu le-am mai purtat de câteva secole. Plus că îmi plac mânecile lungi, sunt preferatele mele.

Vă place dulcele sau săratul?
Prefer dulce. Nu mănânc foarte multe dulciuri, poate o dată la două luni, dar sare nu-mi pun nici măcar pe cartofii prajiți sau pe ouăle ochiuri.

Dacă vi s-ar îndeplini o dorință chiar acum, care v-ar fi dorința?
Vreau multe lucruri, dar nu am nicio dorință arzătoare. Și orice mi-aș dori acum nu cred că mi-ar aduce satisfacție pe termen lung, așa că aș vrea să iau dorința asta și să o păstrez pentru când găsesc ceva demn de dorit.

Care este metoda voastră preferată de a vă răcori, vara aceasta? 
Statul în casă. Blocul în care stau este așezat în așa fel încât soarele bate spre geam doar puțin pe la ora zece dimineața. Mai deschid și geamul de la cameră și cel din bucătărie pentru a face puțin curent și mă simt cea mai răcorită.

Asta e tot. Mulțumesc pentru întrebările frumoase, Kinga!

7 comments :

  1. Heeeeey ^^ ma bucur ca ti-au placut intrebarile!
    Imi place si mie Subway, desi am mancat de acolo doar o singura data. Anglia sau Japonia, not bad at all. Apa si cafea, aci ne-am nimerit :))))) Coffee all the waaaaaaaaaay!
    Dap si eu prefer dulcele, all day every day.
    Imi plac raspunsurile tale. Data viitoare poate preiau si eu de la tine intrebarile, daca o sa scrii ;)
    Huuuuuuuuuugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu sunt nici eu departe. În total cred că am trecut prin față pe la Subway de vreo zece ori, dar au produse bune. :D

      Yesss! Coffee is brought from the gods. Trebuie să spun că beau cam multă, bine că nu stă nimeni să-mi numere cănile de cafea. :))))

      Am scris întrebări la leapșa dinainte. Dacă îți plac, m-aș bucura să răspunzi la ele.
      Huuuuuuuuuuuugs back!

      Delete
  2. Foarte tare leapsa!
    Si mie mi-ar place sa locuiesc in Japonia, nu stiu cat de repede m-as acomoda sau cat de repede mi-as gasi un job avand in vedere ca nu stiu o iota de japoneza....dar, cred ca as avea sanse mari ca yaoi writer, in cazul in care un traducator s-ar gasi sa traduca ce nebunii scriu eu. You know :)))))
    Appppaaaa! Yes, am un program pe smartphone care ma pune sa beau 1,5 litri de apa pe zi. Imi tin evidenta la paharele de apa si sa stii ca se vede diferenta cand ma hidratez mai bine. My face looks flawless in materie de cosuri.
    Eu am tendinta sa mananc chestii sarate, nu dulci. De ex. la patiserie daca am de ales intre un croissant cu ciocolata sau o impletitura cu cascaval, aleg pe ultima. Nu stiu de ce, dar prefer alimentele care nu sunt asa dulci. Eu mai pun uneori condimente pe cartofii prajiti. Uneori. :P
    Abia astept toamna si iarna! Sunt de acord cu tine, mai bine pui straie peste straie decat sa iti vina sa-ti dai pielea jos.
    I envy you ca ai parte de racoare in casa. Noi stam dimineata pe partea cu soarele si ne scalda putin in caldura pana ce trece. E tot timpul cald.
    Nici eu n-am plecat inca in vacanta vara asta, poate prin septembrie (sper). Don't worry! O sa vina si randul nostru :))
    Imi place ca te descurci, job and uni and friends! You're awesome!
    Lots of kisses and hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Măcar în vizită să ajungem și noi pe acolo. :)))) Yaoi writer, da, sună bine. Sigur ar traduce cineva, ar fi păcat să nu citească fanii din cauza barierei lingvistice.

      Deși vara asta am băut considerabil mai multă apă, nu am băut destulă. Poate mi-ar trebui și mie o aplicație din aceea, deși știu că nu m-aș ține de ea. Eu folosesc telefonul să mai trimit câte un mesaj și mai rar să vorbesc la telefon, în rest nu prea am treabă cu el, deși aplicații am instalat destule.

      Foarte rar mai pun și eu vegeta pe cartofi, în cazul în care nu am un ou lângă, dar cum de obicei am, nu pun nimic. Și am ajuns la concluzia că îmi place foarte mult cheesecake. Oare se pune ca un amestec de dulce-sărat? Nu știu dacă nu și brânza folosită la cheesecake e dulce.

      Au începu ploile pe aici, e și mai răcoare. Sper că și pe acolo e la fel. :D
      La vacanță vine clar și rândul nostru. ♥

      Mulțumesc, doar că fără uni. I'm taking a break from that. :)))

      Lots of kisses and hugs back!

      Delete
  3. Replies
    1. Sunt întotdeauna pregătită pentru mai multe întrebări. :)))

      Delete
    2. http://comentariibarboase.com/2015/08/leapsa-liebster-sau-ceva/

      Delete