Flowery Liebster Award


Acesta este al treilea Liebster Award pe care îl primesc și totodată leapșa pentru care vreau să îi mulțumesc Xaarei Novack. Cum am mai zis pe aici, îmi plac mult lepșele și mă bucur că am ocazia să mai completez una. În vreo două ocazii am postat și lepșe pentru care nu mi-a dat nimeni tag. Adică asta despre cărți și asta despre muzică. Dacă îmi plac, îmi plac.

Aici sunt primul și al doilea Liebster Award, iar în zilele care urmează voi mai scrie o leapșă, dar despre aceea, la momentul respectiv.

Și acum să raspund la cele unsprezece întrebări. o(^▽^)o

     Piesa vestimentară favorită în vara aceasta. Ce ați purtat cel mai des?
Cel mai des am purtat tops. Le-am purtat cu blugi, fuste, pantaloni scurți și cu orice s-a putut - sau nu s-a putut.

     SPF, dar ce brand? Și ce impresie v-a făcut?
Nu folosesc. Deși ies din casă foarte mult în perioada asta, nu stau în soare, așa că nu pot spune că am neapărat nevoie. Nu am avut nicio arsură de la soare până acum, dacă mă prinde vreo rază, mi se înnegrește pielea fără tam-tam.

     Cum arată o seară perfectă pentru voi?
O seară perfectă pentru mine ar însemna să mănânc ceva bun, să stau pe net, eventual să văd un film și să mă pun în pat. Nu am multe pretenții.  (⌒∇⌒)

     Ultima carte citită? (pentru că știu că vă place să citiți)
Ultima carte citită, conform contului meu de pe Shelfari, este Un Artist al Lumii Trecătoare de Kazuo Ishiguro. Nici nu am realizat că nu am mai citit de atât de mult timp, trebuie să mă revanșez neapărat. Azi citesc, promit!

     Ce oraș ați dori să vizitați în viitorul apropriat?
Vreau să vizitez multe orașe, dar mai mult în afară. Hai să o luăm realist, totuși. De ceva timp vreau să vizitez Iași. Mi s-a spus că nu este cine știe ce orașul, dar eu tot vreau să-l văd. Și aș mai vrea să vizitez și Craiova. Postările Xaarei m-au făcut foarte curioasă. Alte orașe de la noi pe care să vreau să le vizitez nu știu dintre cele pe care nu le-am vizitat până acum. Măcar știu pe care nu vreau să le vizitez din nou.

    Care este parfumul vostru preferat?
Folosesc foarte rar parfum, prima mea opțiune este deodorantul și de parfum uit. Dețin vreo trei parfumuri, toate primite, dar atunci când folosesc parfum, mă îndrept spre Incandessence. Este de la AVON după cum am văzut că scrie pe etichetă, și este de fapt apă de parfum. Nu prea dau banii pe parfumuri, după cum am zis nici nu prea folosesc, dar pe ăsta mă bate gândul să-l iau. 

     Aveți animale de companie? Prezentați-ne pufoșeniile voastre!
Nu am animale de companie. Aș vrea, dar săracul animăluț ar fi mai mult singur pe acasă. Vreau foarte mult o pisicuță sau un cățel, dar n-am destul timp liber. În schimb am un raton de pluș pe care îl smotocesc. 

     Ce aveți în geantă în acest moment? DUNDUNDUN!
Zilele astea nu am purtat geanta, am avut nevoie de ceva mai mare, dar azi am următoarele: portmoneu, încărcător și un pansament pentru că nu se știe niciodată și prefer să fiu pregătită. Am o geantă foarte mică și nu-mi încap prea multe lucruri. Sunt decisă să caut una mai mare în care sa-mi pot pune toate nebuniile.

     Un cântec preferat, care vă obsedează sau un earworm de care nu puteți scăpa?
Am atât de multe melodii preferate! Nici nu știu pe care să o trec aici.

     Ultimul film vizionat. Scurt sinopsis și dacă l-ați recomanda au ba.
Ultimul film vizionat este Princess Jellyfish. Bine, nu chiar ultimul, după ce am vizionat filmul ăsta am terminat seria The Lion King, dar nu cred că are sens să spun despre The Lion King, eu sunt probabil ultima zăpăcită care l-a văzut abia acum. Așa, că am clarificat asta, să revenim la Kuragehime (titlul original, în japoneză). 

Princess Jellyfish este original manga, încă ongoing, are și un anime pe care vreau să-l văd, și live-action pe care l-am văzut deja. Mi-a plăcut filmul, este amuzant, drăguț, iar actingul nu mi se pare așa de forțat ca la alte filme japoneze pe care le-am văzut. Îl recomand, dar nu pentru ceva serios, ci doar așa, să vă relaxați după o zi lungă. 

     Ce ați schimba sau îmbunătăți la blogul vostru?
Referitor la aspect, sunt mulțumită acum, pentru următoarele câteva luni probabil când mă apuc iar să mai schimb ceva, să înnebunesc css-ul și html-ul până nu mai știu de unde au venit. Referitor la postări, aș vrea să fac cumva să îmbunătățesc content-ul cantitativ și calitativ. 


Nu nominalizez pe nimeni, nici nu mai știu ce bloguri active urmăresc, așa că pun doar cele unsprezece întrebări și cine vrea, m-aș bucura să răspundă.

01. Care este cea mai fericită amintire a ta?
02. De obicei ești în întârziere, ajungi la timp sau mai repede la un loc de întâlnire?
03. Preferi diminețile sau serile?
04. Când ai râs ultima oară? Îți mai amintești de ce ai râs?
05. La ce oră te pui să dormi de obicei?
06. Care este ultimul film pe care l-ai văzut la cinema?
07. Este ceva ce ai vrea să știe mai multe persoane despre tine?
08. Ce te inspiră?
09. Care este desertul tău preferat?
10. Care este primul artist/formație preferată?
11. Dacă cineva te-ar ruga să le dai un sfat random, ce sfat le-ai da?

2 comments :

  1. Eu am mai primit o leapsa, dar o preiua si pe a ta, pentru ca imi plac intrebarile :)) so right back at me!
    Hey, daca ai chef de venit prin Craiova sa ne spui. Avem o camera libera, ai tv la discretie si vedere catre gradina vecinului. Plus cele cinci pisici care la inceput vor fugi de tine :P pentru ca sunt sperioase. Dar le trece repede, pentru ca sunt si foarte curioase.
    Dar,da. Sa ne anunti ca sa ai ghizi buni prin oras :D
    Mi-a placut mult cartea lui Kazuo Ishiguro, Un artist al lumii trecatoare. Ma bucur ca ai citit-o si tu :P
    Nu am mirosit Incandesscence de la Avon pana acum. Ce fel de parfum are? Floral? Fructat sau combinatie?
    As vrea sa am si eu doar atatea in geanta, dar am acolo un intreg univers si inca unul...
    Ma intreb daca te vei uita la Attack on titan live action movie. Ma tenteaza, desi stiu ca nu vor fi personajele mele preferate acolo... ma rog, personajul. :))
    I feel you! Probabil ca vei face schimbari frumoase. Daca te ajuta cu ceva iti las link-uri cu cateva site-uri unde gasesti template-uri blogger interesante:
    Mi-a placut asta pt ca e simpla: http://iksandi.com/2012/07/blogger-template-putih-pekat/#more-317
    (o avea Claire Marshall inainte de a-si schimba blogul. deci da.)
    Si imi plac mult cele de aici: https://gooyaabitemplates.com/
    Am vazut ca te descurci de minune la Photoshop asa ca sigur vei evolua! Keep on the good work!
    Lots of hugs and kisses!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yay! Abia aștept să-ți citesc răspunsurile. ♥ Chiar mă gândeam că mi-ar plăcea mult să preia cineva leapșa de la mine. Mulțumesc!

      Nici nu mă gândeam să trec prin Craiova fără să vă anunț. Sper să reușesc să vin, mi-ar plăcea foarte mult și vreau sa-ți cunosc pufoșeniile și în realitate. ♥

      Este o combinație parfumul. Nu știam, dar am căutat acum și bine am făcut. Are în compoziție bergamotă, trandafiri și lemn de tec. Lemnul de tec îmi aduce aminte de un comic pe care l-am citit când eram mică, cu Mikey Mouse. :)))))

      Vreau, vreau! Vreau să văd filmul, sper să nu uit de el. Mie îmi plac Miura Haruma și Kiko Mizuhara. Sper numai să nu fiu dezamăgită de film.

      Mulțumesc, voi intra pe linkuri imediat. Nu îmi schimb tema prea curand, sper, pentru că stau cu orele să lucrez la ea, dar le voi pune bine să nu uit de ele.

      Încă învăț să fac lucruri în photoshop, dar de când am descoperit actions si free transform parcă merge mai bine. :))) Desigur, le-am descoperit cu ajutor.

      Hugs and kisses too!!!

      Delete