Hitman: Agent 47

Am mai scris despre filme care mi-au plăcut, dar am zis să schimb placa și să scriu și despre filme care nu mi-au plăcut așa de mult. Sau deloc. Așa că am decis să scriu despre Hitman: Agent 47. Beware, spoilers ahead!

Poate ar fi trebuit să-mi fie deja învățătură de minte să nu judec un film după nume, dar m-am topit toată numai când am văzut trailer-ul. Pun link mai jos, click dacă vreți să îl vedeți înainte să continuați lectura. Nu de alta, dar poate nu mai vreți să îl vedeți după. 

Cum ziceam, trailerul mi-a lăsat impresia că Hitman: Agent 47 este un film foarte bun, efecte speciale care te dau pe spate, actori badass și tot tacâmul, dar nu, spre dezamăgirea mea. 

Filmul este o adaptare a jocului Hitman pe care nu l-am  jucat și de care nu am auzit până acum, așa că ce scriu eu aici se referă strict la film. Totuși, din câte păreri am citit din partea persoanelor care au jucat Hitman, nu recomand filmul fanilor jocului. Spare yourselves.

În mare, un asasin de elită, modificat genetic pentru a fi mașina perfectă de ucis, se aliază cu tânăra Katia și o ajută să-și găsească tatăl. 47 este „numele” agentului jucat de Rupert Friend, care încearcă să-și ducă misiunea la bun sfârșit.

Rupert Friend este probabil unul dintre cei mai nepotriviți actori pentru acest rol. Nu mi-a dat nicio clipă senzația că ar fi un agent capabil să prezică fiecare mișcare a oponenților lui sau un agent care are capacitatea de a pune la punct modalități ingenioase de a-și elimina inamicii. Pe lângă asta adaug și scriptul îndoielnic al filmului. Adică, un agent care doarme iepurește și reacționează la fiecare sunet nu simte când cineva îi ia armele? What? 

Apoi mai este și Katia, pe care am menționat-o mai sus, și personajul pe care l-am detestat de la prima apariție. Din nou, Hannah Ware este total nepotrivită pentru rol, nu este responsivă, reală. Nu este nimic. Sunt un pic surprinsă că din toate review-urile pe care le-am citit, nimeni nu a menționat-o pe Hannah. Actrița a lăsat mult de dorit. 

Zachary Quinto, pe care l-am văzut și în serialul Heroes și în Star Trek: Into Darkness, este actorul perfect pentru a juca inamicul, dar nu și în Hitman: Agent 47. Până la urmă cine s-a ocupat de casting? Oricum, Quinto, un actor bun de altfel, nu a părut să se identifice cu rolul din acest film. Poate a avut o zi mai proastă, o lună, sau cât au durat filmările. 

Cireașa de pe tort a fost tatăl Katiei. Ciarán Hinds este singurul (sau aproape singurul, aș putea să o menționez aici și pe Angela Yeung) care s-a identificat cu rolul Dr. Litvenko. Dar am totuși o nelămurire. Cum se face că persoana care a dat startul programului care a creat atâția super agenți este un om fragil și temător când tocmai unul dintre agenții creați de el încearcă să-i salveze viața? Come on! 

All in all, eu am dat filmului 0.1 / 5. I-aș fi dat mai puțin având în vedere casting-ul anapoda și scriptul la repezeală.



No comments :

Post a Comment