Love Stage!!


De mult timp vreau să termin de scris review-ul ăsta, am început să scriu și mi-am uitat cuvintele printre restul „schițelor” salvate. M-am apucat să fac un pic de curățenie de primăvară pe blog, și cum asta include și sortarea postărilor neterminate, uite-mă cum scriu.

Nu mai știu când am văzut Love Stage!!, acum câteva luni oricum, dar am încredere că îmi pot aminti tot ce trebuie/vreau să scriu aici. În primul rând, trebuie să vă avertizez că Love Stage!! este o manga și anime yaoi (18+). Manga este scrisă de Eiki Eiki și ilustrată de Taishi Zaō, adaptată într-un anime în 2014. 

Manga/Animeul urmărește povestea lui Izumi Sena, un adolescent care dorește să devină manga-ka, dorință care nu pare să aibă multe șanse de reușită. Părinții săi fiind actori, iar fratele său star rock, se așteaptă o carieră în fața reflectoarelor și din partea lui Izumi care este încurajat să apară într-o reclamă TV împreună cu deja faimosul Ryouma Ichijou.

În cele 10 episoade, 11 cu OVA, m-am distrat alături de personaje. Acțiunea nu este grăbită, nu este deloc forțată, iar personajele nu sunt tocmai personajele cu care ne-au obișnuit majoritatea yaoi-urilor. Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost atitudinea lui Izumi pus în fața tuturor schimbărilor și presiunilor din viața lui. Izumi este un adolescent visător și reacționează într-un mod, evident, adolescentin, dar în același timp hotărât. Modul în care abordează el întreaga situație mi s-a părut cel mai real dintr-un anime de gen.

Desigur că nici celelalte personaje nu sunt mai prejos. Fiecare se distinge într-un fel sau altul și, normal, fiecare are trăirile și preocupările personale. Toți sunt un întreg care fac acest anime atât de plăcut de urmărit și mă bucur că am dat peste el. După ce urmărisem, din nou, primele două sezoane din Junjou Romantica, un nou anime yaoi este tot ce mi-aș fi putut dori.

Recomand animeul pentru că este amuzant și pentru că este un pic altfel.
Vizionare plăcută! (⌒∇⌒)

No comments :

Post a Comment