Safe House

Pentru a nu-mi ocupa timpul cu ore nesfârșite de stat pe 9GAG și mai știu eu ce alte site-uri mai mult sau mai puține devoratoare de timp, am hotărât ca anul ăsta să văd mai multe filme. Așa îmi măresc și eu lista de filme văzute și fac ceva plăcut. De cele mai multe ori. 


Ei bine, undeva săptămâna asta am văzut Safe House, un film din 2012 care îi are protagoniști pe Ryan Reynolds și Denzel Washington. După ce l-am văzut pe Mr. Reynolds în Deadpool și pentru că mi-a plăcut mult, am zis să văd mai multe filme de-ale lui. Bonus, am primit și un Denzel Washington. 

Filmul regizat de Daniel Espinosa are o descriere care m-a făcut să zic da, vreau să văd asta. În mare, Denzel Washington joacă rolul uni renegat căutat de CIA. Este capturat și trimis într-o safe house care este apoi atacată de mercenari. „Proprietarul” casei, Ryan Reynolds, scapă de mercenari împreună cu „oaspetele” său și acum cei doi trebuie să-și dea seama cine și de ce îi vânează. 

Acum dacă stau să mă gândesc mai bine, nu știu de ce anume mi s-a părut mie demn de văzut filmul ăsta după descriere. Genul ăsta de filme de acțiune americane nu se află niciunde pe spectrul de filme pe care le prefer. Ba dimpotrivă, sunt exact la polul opus. Dar am zis, deh, Ryan Reynolds, poate e amuzant,  sigur joacă bine, hai că va fi fain. Greșit! 

Nu foarte mult după începutul filmului are loc nelipsita urmărire cu mașini din filmele de acțiune, punct în care eu eram deja cu telefonul în mână verificându-mi instagramul și twitterul. Cred că la un moment dat am intrat și pe 9GAG. 

Safe House este exact la ce te-ai aștepta, acțiune, multe împușcături, bătaie, previzibil, tipi buni care sunt de fapt tipi răi, și un erou care trebuie să supraviețuiască. Bonus: poveste de dragoste. De ce ai face un film de acțiune fără un pic de romance, nu? (a se citi pe un ton ironic) Nici nu am ce să mai spun. A fost plictisitor, nu am nimic de lăudat, nici măcar sfârșitul nu m-a mulțumit. Îmi plac filmele care îmi dau un mind blown, să mă ia prin surprindere. În gând îi mai încurajam și eu „dacă faci aia îți dau trei stele pe Letterboxd”, dar nimic, așa că am rămas la doar două stele.

Aș vrea să scriu mai mult despre Safe House, dar pur și simplu nu mai am ce. Totul poate fi rezumat prin doar câteva cuvinte, așa cum a făcut DirkH.
„I might have [zoom in] been able to [pan out, veer towards left] forgive Denzel's [shake camera] lacklustre performance [extreme close up] and see past [zoom out] the humongous plot holes [zoom in, zoom out, sharp right] if the camera work [nudge cameraman] hadn't been so [pan left, pan right, zoom out] friggin' annoying!!! [fade to black]”
Un lucru care pot spune totuși că a fost okay este că Ryan Reynolds a jucat bine.

Cheers!

No comments :

Post a Comment