Sunday, December 25, 2011

Merii Kurisumasu!



      Hi there! M-am hotărât să postez și eu ceva pe blog, fiind mai mult motivată de imaginea pe care am modificat-o puțin și pe care vroiam să o pun pe undeva, dar și de minunatele sărbători de iarnă. Bine, nu știu cât de minunate sunt, dar drăguțe sunt.
     Știți ce îmi place mie iarna, de Crăciun? Îmi plac luminițele cu care sunt împodobite orașele. După părerea mea arată foarte frumos. Dar îmi place și bradul (aproximativ), că doar are luminițe. Deci da, îmi plac luminițele, sunt colorate și foarte drăguțe. Și îmi place și "Merii Kurisumasu!" pe care l-am văzut pe facebook scris pe undeva. De fapt, mie îmi plac chestiile, cuvintele, expresiile japoneze, așa că nu mă mir.
     Ce ați primit de Crăciun? Cum vi se pare Crăciunul? Parcă nu mai e la fel de happy, dar cred că și-a mai păstrat puțin din farmecul acela al lui. Sau doar trebuie să îl redescoperim, unii dintre noi.
     So, yeah, Merii Kurisumasu!
  și
  aishiteru!

2 comments:

  1. Ma bucur ca ai postat macar o urare.>:D< sper ca in viitor sa ai chef si timp de multe postari pe ambele bloguri :> yaoi sau nu.
    Ai dreptate, Craciunul a inceput sa fie si la noi comercial, fals... dar cum ai zis, trebuie redescoperit. Sunt de acord cu obiceiurile acestea, sarbatori in familie, schimbul de cadouri, copii care sa primeasca pe Mos Craciun. Un motiv de a fi vesel si cald in aceasta perioada rece.
    Nu sunt de acord cu exagerarile. In general, toate aceste motive de a sarbatori, ar trebui sa le avem tot timpul anului pentru a ne simti apropriati unii de altii.
    Merii Kurisumasu! (you are not the only one, am doua maneki neko pe birou de ex.) Hugs&wuvs!

    ReplyDelete
  2. Sincer, si eu ma bucur ca am postat si chiar vreau sa o fac mai des. Subiecte as avea, dar cumva nu reusesc sa scriu. ^^"

    Sunt de acord cu tine, chiar ar trebui sa fim asa indiferent daca e Craciun sau nu.

    Aww, that's sweet. <3 App, ai doua neko adorabile. <3

    Hugs and wuv ya! >:D< :*:*:*:*

    ReplyDelete